Billiga varuhus

Idag har jag fyndat!
Behövde verkligen en ny ansiktskräm, och var ändå på Rusta så jag tittade i deras hyllor. De hade Elisabeth Arden, men valde att köpa en lite billigare. Lumene fanns för 70 kronor styck, serum, energidroppar, dagkräm, nattkräm... 70 kronor styck! Så köpte jag även en onödig hårprodukt från Loréal. Bara för att den var billig! 10 kronor!!
Så åkte jag till Ica maxi, köpte lite mjölk och färsk pasta, kollade på hårfärg, men hade hamnat i budgetträsket, så jag åkte till Ö&B för att söka lyckan. Där var det väldigt urplockat, så det blev bara Niveas milk och såklart godis!
Jag har helnöjd med dagen!! Hur kan det vara så billigt?!!
Nu ska jag försöka lägga upp en bild och om jag blir nöjd med den så är dagen gjord och jag kommer att slappa i soffan och kolla Idolfinal halva kvällen, tills jag somnar. För det gör jag säkert redan 20.45!



_______________________________________________________________________________________________
Nej, det gick inte, det är inte den bilden jag ville ha, men Ni får nöja er med denna för jag fattar fortfarande inte hur jag ska photoshopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0