Hunrig

Jag är hungrig. Men jag vill inte äta själv. Och jag har inget roligt att äta.
Som om det alltid skulle vara roligt att äta?!

Har handlat klart julklapparna, skönt. Jag hoppas att alla blir nöjda och glada... 

Ikväll blir det rimstuga för vår del, bigges familj brukar inte rimma så det blir intressant att läsa hans rim. Egentligen skulle jag vilja lacka med, men det glömde jag att köpa så det får bli nästa år. Eller om jag ska åka hem och låna mammas?? Jag gillar när det luktar lack!! Det är jul!! Så kan vi kankse dricka lite glögg och mysa lite extra. Kanske ta upp något mer julkrimskrams...

Ja, vi får se, nu ska jag nog vila lite.


Kommentarer
Postat av: Karin

jag älskar ju att läsa bloggar:) det gör jag ju ändå haha.. men någon måste ju uppdatera startsidan.. och om inte jag gör det så finns det ingen annan som gör det haha.. men jag tycker som sagt bara att det är kul:) och jag "måste" ju jobba vanliga arbetsdagar för att få min lön som alla andra:)

ha en finfin kväll!!

2008-12-23 @ 17:40:25
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0