Köpta idag

Idag sprang jag och en annan från jobbet iväg till HM på lunchen. Hon skulle kolla på en mascara, och givetvis köpte jag en med då. Och ett nagellack.
Mascaran var Loréals nya collagen, och nagellacket var också Loréal, Star magnet. Mascaran provar jag först i morgon. Nagellacket åkte på meddetsamma såklart. Det var lite svårt att komma på vilken mängd nagellack man skulle ha på, och jag har fått kläm på magneten. Och så hade jag klippt naglarna för någon dag sen så jag tror de var lite för korta för att få det snygga reslutatet. Men helt klart kul!!

Kommentarer
Postat av: sara

kan du inte visa en bild hur det blev på dina naglar?

2008-12-04 @ 09:34:17
URL: http://littlenova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0