Ont i skallen

Hade tänkt att plocka ögonbrynen, men har ont  huvudet, så jag orkar inte.
Kankse ska hoppa in i en dusch och se om det släpper lite. Jag läste även i nya numret av Damernas Värld (jag tror att det var DV) att man kunde smörja in tigerbalsam på tinningarna för att slippa spänningshuvudvärk. Så hela kontoret har luktat tigerbalsam idag, men det har inte släppt. Jo, kanske lite.
Har dock varit duktig och fixar 25 julklappar till de anställda. Och jag har nästan gjort dom själv! Nja, lite själv.... 
Mamma, pappa och Magnus hjälpte till, och mamma och pappa bjöd på mat. Det var en trevlig kväll, och än är den väl inte slut?!!
Plocka ögonbryn ska jag göra i morgon, nu ska jag lägga mig på soffan (efter den där duschen) och gosa!! Ochslappan av, så kanske huvudvärken försvinner. Utan tigerbalsam.


Kommentarer
Postat av: sara

hoppas du mår bättre idag....

2008-12-20 @ 08:47:05
URL: http://littlenova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0