Favoritlistan



Lipglossbitch har lagt ut sin favoritlista och hoppas att vi gör detsamma och listar våra favoritprodukter. Så här kommer min lista!

Rengöring: Estée Lauders, "Perfectly Clean"
Ansiktsvatten: -
Skrubb: Trucco, Triathlon    
Mask: Jäst
Ögonmakeup remover: ACO
Dagkräm: Estée Lauder, DayWear Plus+ Estée Lauder Idealist
Nattkräm: Estée Lauders, DayWear Plus+ Estée Lauder Advanced Night Repair
Ögonkräm: Oriflame, Seeing is believing

Primer ansikte: -
Primer ögon: -
Foundation traditionell: Kanebo, Total Finsih
Foundation mineral: I.D
Färgad dagkräm: Dr Hauschka
Concealer: Max Factor, Masterpice
Löst puder: Make up store
Fast puder: -

Rouge fast: Make up store

Rouge kräm: Eyeko
Highlighter/all-over puder: Kanebo, Total Finish
Bronzer: Dr Hauska på vinter/ Trucco Afterglow på sommaren

Mascara: Kanebo 38
Mascara vattenfast: Kanebo 38
Eyeliner/kajal penna: Dior
Eyeliner flytande/gel/kräm: Elisabeth Arden
Ögonbrynsprodukt: Lumene
Ögonskugga fast: FACE Stockholm
Ögonskugga lös: FACE Stockholm
Läppenna: -
Läppstift: *
Läppbalsam: **
Läppglans: ***
"Plumper": DuWop

Duschkräm: Lush, Flying Fox
Bodybutter/hudkräm: The Body shop, Ginger Whipped Body Souffle
Bodylotion: -
Brun-utan-sol eller en "skimmer"produkt: Nuxe Multi-usage dryoil
Skrubb: Lush, Oceansalt
Shampo: Head and Shoulders
Balsam: Tigi, Dumb Blonde
Stylingprodukt: Osis, Dust It

Handkräm: Elisabet Arden Eigth Hour
Nagellack:  biter på naglarna
Baslack: -
Topplack: -
Vårdande nagelprodukt: -
"Allround" produkt: -
Doft dag: Clean
Doft kväll: Stella/ Liberte

* Läppstift- använder inte jättemycket läppstift, Men FACE har jag använt mest, tror jag.
** Läppbalsam- använde allt! Det som finns tillgängligt går på läpparna, bara det inte Ben & Jerry´s. Det var fruktansvärt dåligt, men dock sött.
*** Läppglans- är shoppinggalen på läppglans, köper säkert ett i veckan, och använder det och kan inte uttala mig om vilken som är min favorit. Jag älskar alla läppglans helt enkelt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0