Fredagkväll

Fredagen består mest av att kolla på let´s dance. Kul att det har dragit igång. Härliga kläder och härliga sminkningar.
Jag kan bli grymt avvis på folk som har möjlighet att sminka sig så. Det finns aldrig tillfälle för det i mitt liv. Kan ju inte se ut som man ska stå på scen när man går till ett vanligt jobb... Och i den staden jag bor i kan man kankse inte riktigt gå ut så heller. Folk är mera laid-back. Fast fina, lite halvsnobbiga och tror att det är världens metropol ibland.
Jag hade en tanke, eller jag har den kvar, att jag ska utbilda mig till make-up-artist, och hudterapeut. Skulle tycka det var jättekul, och intressant. Men ja,nu är man för gammal!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0