På tal om dåliga inpackningar

Jag kanske ska ta upp ta upp de inpackningar jag faktiskt gillar istället för att bara klanka ner på den som var dålig.
Jag gillar Tigis Treat me right, mest för att den har den fräsha pepparminten i sig. Det pirrar lite skönt i hårbotten, och känns verkligen fräsht!
Men som tidigare skrivet gillar jag de billiga lika mycket oftast. Varför tror jag kan grunda sig i att jag använder hårinpackning som balsam ofta. Och om jag skulle köpa dyra produkter hela tiden då skulle jag bli riktigt bankrutt.
Jag har innan Gliss haft Garniers med pärlemo och körsbärsblomma, den gillade jag mycket. Jag vet att folk säger att Garnier inte är bra för håret, men jag vet inte, min frisör säger alltid att jag har starkt bra hår så... Jag är inte så orolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0