Dåliga hårdagar

Egentligen behöver jag klippa mig. så enkelt är det. Men jag skäms för att gå till en frisör. För mitt hår är så otroligt slitet. Det finns inget i världen som kan rädda det. Förutom en sax. Måte ta tag i det. Och det måste vara snart.
När jag har dåliga hårdagar, brukar jag bara sätta upp håret. Egentligen gör jag det utan att ha dåliga hårdagar med. Men när håret är min ovän på riktigt brukar det åka högt upp på huvudet, och topparna snöras in i tofsen. Som Lykke Li knut. 
Men egentligen...
Det bästa vore att beställa en klipptid. I morgon.


Kommentarer
Postat av: sara

tycker ditt hår är fint! men visst, att klippa sig lite är alltid bra! :)

2008-11-12 @ 20:32:41
URL: http://littlenova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0