Röda läppar

Jag har ganska mycket färg på mina läppar redan som de är. Det kan vara lite tråkigt, eftersom de ljusa läppstiften inte blir "ljusa" på mig då. Eller rosa, inte blir riktigt rosa. Jag kan inte få den där trevliga bubbelgumsmunnen. Jag kan få den om jag lägger ner lite tid, men det är lite jobbigt, Inte bara slänga på sig ett rosa glans och så är det klart!
Littenova frågade  om jag kunde tipsa henne om dett rosa läppstift, och jag sak börja leta lite i lådorna nu för att ta reda på om jag har något som kan passa, och hur hon ska göra, eftersom hon också har lite röda läppar.



Kommentarer
Postat av: sara

ja det har jag ju, störigt! men viiill ha rosa läppar i vår! :)

2009-01-25 @ 23:14:24
URL: http://littlenova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0