Confessions of a shopaholic




Då har man bestämt sig. Jag ska inte handla så mycket. Filmen, nja, den kankse inte var strålande. Jag satt mest och funderade på hur Isla Fisher och Sacha Baron Cohen har det hemma. Det känns som om de är lite lika. I sin humor på något sätt. Men såklart skrattade jag. Högt. Och funderade. Det var lite som ett uppvaknande. Faktiskt. Kanske är lite larvigt, eller märkligt. Men så är fallet. Så nu har jag bestämt mig. Jag ska inte handla så mycket.  Jag ska tänka mig för, jag ska fråga mig om jag behöver varan. Och jag ska inte bara handla för att handla.

Kommentarer
Postat av: Leia

Roligt att du tycker det =)

2009-07-22 @ 23:39:40
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0