OMG!!

Jösses, jag kan ta typ tre ackord på min nya ukulele. Dock måste jag titta på pappret hur jag ska ta dem. Men iallafall. Jag tror att jag har fallenhet för uke. Jag tror inte att de inne på Jam anser det, efter att ha gått in och frågat om jag fått ett måndagsexemplar, jag tyckte att strängarna satt fel. "De ska sitta så på en ukulele" svarade han och tittade lite lustig på mig och så kom hans kollega och smålog. "Men den är ju så svårstämd" sa jag...
Och ändå har jag en digital stämmare!!


Kommentarer
Postat av: Mia

Härliga tider. Då kan du spela ihop med Mathias sen. Ska övertala honom att köpa en med =) Eller en till Mathilda kanske. Tack för i lördags, mycket trevligt. Kram Mia

2009-07-15 @ 09:19:52
URL: http://mippilej.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0