Sussa gott

Nu ska jag verkligen ta och krypa till kojs. Ska läsa lite, kankse äta Piggelin i sängen.
Ska upp halvtidigt i morgon och gå till farbror doktorn. Och så åka till Norrköping. Trevligt.
Ska försöka hitta någon snygg bronzer... Funderar lite på de där stripsen som finns på Make Up Store. Jag har köpt massor av olika, men när jag kommer hem är jag inte nöjd. Alla lovordar Isadoras, jag... Nja, sisodär, jag vill ha mer... glöd?!
När jag ser det vet jag vad jag vill ha.
(Egentligen är det så att när vi var i Stockholm jag och syster, hade den makeupartisten en jättefin bronzer, och just då tänkte jag inte på att fråga, men jag vill ha den! JUST DEN!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0